Так у чому ж різниця між паркетною дошкою в гіпермаркетах та спеціалізованих салонах?

Нам часто наші клієнти задають це питання. Деякі наші конкуренти відповідають на це питання дуже непрофесійно: «Бо у нас якісна, а в гіпермаркеті неякісна». Якщо почуєте таку відповідь розвертайтесь, і йдіть геть з такого магазину.

Але завжди є свої але!

Щоб здешевити дошку виробник здешевлює склад лакового покриття та його кількість шарів. У серійній дошці є мінімум 6 шарів лаку, і лак використовується стійкий до плям та побутових подряпин. У гіпермаркеті використовується звичайне лакове покриття, з коротшим терміном експлуатації.

Наступне, що впливає на дороговизну дошки – це товщина шпону. У салонній дошці товщина шпону має від 3,5 мм і більше, в залежності від виробника. А як ми пам’ятаємо, саме товщина шпону, впливає на кількість шліфувань паркетної дошки. У гіпермаркетах товщина шпону є 2,5 мм, не вірите, можете перевірити.

Наступним показником є довжина планки. В гіпермаркетах це однометрова дошка, а у салонах двохметрова дошка. Ви мабуть хочете запитати на що це впливає? А впливає, це на кількість стиків на підлозі, чим їх менше, тим менше слабких місць на Вашому паркетному покритті.

Також на вартість ще впливають такі фактори як: брашування, тонування, декор дошки, фаска, твердість та порода деревини, чистота дошки, а саме кількість сучків, смуговість дошки, але про всі ці показники ми поговоримо у наступних наших статтях.

Вище ми навели найголовніші відмінності, які впливають на вартість паркетної дошки.

Будемо раді Вашим коментарям)

Залишити відповідь